Regulamin Serwisu FlatRater
Pobierz wersję PDFOstatnia aktualizacja: 10 grudnia 2024.
Spis treści
- Po co stworzyliśmy flatrater.pl?
- Kim jesteśmy?
- Jak działa flatrater.pl?
- Kto i jak może korzystać z Serwisu?
- Jak możesz wystawić Opinię?
- Jak możesz odpowiedzieć na Opinię jako wynajmujący?
- Czy Opinie i Komentarze są moderowane przed publikacją?
- Jak możesz zrezygnować z publikacji Opinii lub Komentarza w Serwisie po ich wysłaniu za pośrednictwem Formularza?
- Jakie wymagania techniczne musi spełniać Twoje urządzenie?
- Jak możesz zgłosić treści, które uważasz za nielegalne lub niezgodne z Regulaminem?
- Jak działamy, gdy uznamy, że już opublikowane Opinie lub Komentarze naruszają Regulamin lub przepisy prawa?
- Co możesz zrobić, gdy masz zastrzeżenia do sposobu funkcjonowania Serwisu lub się z nami nie zgadzasz?
- Jak chronimy nasze prawa autorskie?
- Z czego utrzymujemy Serwis?
- O czym jeszcze musisz wiedzieć?
- Kiedy możemy zmienić Regulamin?
- A co z RODO?
Po co stworzyliśmy flatrater.pl?
Serwis flatrater.pl (Serwis albo flatrater.pl) to platforma internetowa stworzona z myślą o wymianie doświadczeń między osobami poszukującymi mieszkania na wynajem. Inspiracją do jego stworzenia były nasze własne doświadczenia i potrzeby.
Celem Serwisu jest ułatwienie znalezienia Ci idealnego miejsca do zamieszkania oraz pomoc w uniknięciu nieprzyjemnych niespodzianek związanych ze stanem mieszkania, kontaktem z wynajmującym czy jego lokalizacją. Dzięki opiniom innych użytkowników, możesz zyskać cenne informacje na temat mieszkań, które są warte Twojej uwagi i odpowiadają Twoim indywidualnym potrzebom. Serwis pozwala Ci również dzielić się swoimi doświadczeniami, które mogą być pomocne dla innych.
Dołącz do społeczności FlatRater, aby tworzyć wspólnie z nami bardziej bezpieczny i transparentny rynek najmu w Polsce!
Kim jesteśmy?
Administratorem Serwisu jest spółka Community Crafts Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: al. Jana Pawła II 43A / 37B, 01-001 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001123660, posiadająca NIP 5273127386, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 zł.
Za każdym razem, kiedy poniżej używać będziemy słów: “FlatRater”, “my”, “nas”, “nasze” itd. oznaczać to będzie właśnie Community Crafts Sp. z o.o.
Możesz skontaktować się z nami w każdej sprawie dotyczącej Serwisu w następujący sposób:
- wysyłając e-mail na adres naszej poczty elektronicznej kontakt@flatrater.pl
- korzystając z formularza kontaktowego dostępnego pod adresem: flatrater.pl/kontakt
- lub pocztą tradycyjną, pod naszym adresem korespondencyjnym podanym wyżej.
Jak działa flatrater.pl?
flatrater.pl umożliwia użytkownikom dodawanie opinii o mieszkaniach, które wynajmowali lub wynajmują (Opinie), przeglądanie tych Opinii, a także wyszukiwanie Opinii po adresie mieszkania. Serwis umożliwia również właścicielom mieszkań polemikę z Opiniami za pomocą funkcji komentarzy (Komentarze). Komentarze widoczne są publicznie.
Kto i jak może korzystać z Serwisu?
Przeglądanie treści dostępnych w Serwisie (w tym Opinii i Komentarzy) jest dostępne dla każdego.
Funkcję publikowania Opinii udostępniamy tylko osobom fizycznym będącym konsumentami i posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych, która jest lub była (współ)najemcą konkretnego mieszkania położonego w Polsce. Opinie mogą dotyczyć jedynie mieszkań wynajmowanych przez dodającego Opinię w celu innym niż prowadzenie w mieszkaniu działalności gospodarczej lub zarobkowej.
Umieszczanie Komentarzy (odpowiedzi właścicieli mieszkań na Opinie) możliwe jest dla osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej.
Wszystkie te funkcje dostępne są w Serwisie bezpłatnie.
Kto i jak może korzystać z Serwisu?
Publikacja Opinii nie wymaga rejestracji ani zakładania jakiegokolwiek konta użytkownika.
Jeżeli chcesz opublikować Opinię na temat mieszkania, które wynajmujesz lub wynajmowałeś(aś), wystarczy, że skorzystasz z formularza, który udostępniamy na podstronie Serwisu pod linkiem www.flatrater.pl/dodaj-opinie (Formularz Opinii).
W Formularzu Opinii musisz podać:
- swoje imię i nazwisko lub nick,
- Twój adres e-mail (adres e-mail nie będzie widoczny przy Opinii; będziemy go wykorzystywać do kontaktu z Tobą w kwestiach wskazanych w Regulaminie).
- tytuł Opinii,
- treść Opinii,
- adres mieszkania (miejscowość, ulica, numer budynku, numer mieszkania)
- ocenę punktową (w skali 1-5) wyrażoną w formie graficznej gwiazdek.
Do Opinii możesz również załączyć wykonane przez Ciebie zdjęcia ocenianego mieszkania.
Aby ograniczyć ryzyko dodawania Opinii niezgodnych z postanowieniami Regulaminu, wprowadziliśmy możliwość dodania przez Ciebie w Formularzu nr księgi wieczystej danego mieszkania. Jeżeli dodasz Opinię z prawidłowym nr księgi wieczystej, Opinia w momencie publikacji zostanie oznaczona jako "Opinia Zweryfikowana". Nr księgi wieczystej nie będzie publikowany w Serwisie. Wykorzystujemy ten nr tylko do weryfikacji, że Opinia dotyczy mieszkania, którego adres został wskazany przez Ciebie w Formularzu Opinii.
Opinie mogą dotyczyć: (i) standardu wynajmowanego przez Ciebie mieszkania, jego cech, lokalizacji, wyposażenia zgodności z ogłoszeniem, ceny najmu, wad i zalet, (ii) kontaktu z wynajmującym, w tym responsywności wynajmującego, (ii) innych doświadczeń związanych z wynajmowanym mieszkaniem (np. doświadczeń z sąsiadami); (iv) innych kwestii, o ile nie są one niezgodne z Regulaminem. Pamiętaj, że chociaż Opinia jest Twoją subiektywną oceną, ponosisz odpowiedzialność za jej treść.
Przesłanie Opinii wymaga też przejścia mechanizmu captcha, abyśmy mieli pewność, że nie jesteś robotem.
Twoja Opinia pojawi się w Serwisie po tym, jak potwierdzisz chęć jej publikacji klikając w link aktywacyjny, jaki prześlemy na Twój adres e-mail podany w Formularzu Opinii. Link aktywacyjny zachowuje ważność przez 12 godzin i po jego wygaśnięciu konieczne jest ponowne dodanie Opinii.
Z chwilą kliknięcia przez Ciebie w link potwierdzający, zawieramy z Tobą umowę na publikację Opinii. Umowa ta ma charakter umowy zawieranej na odległość, o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
Termin publikacji Opinii zależeć będzie od tego, jaką opcję publikacji wybierzesz przy jego wysyłce. Jeżeli zrezygnujesz z przysługującego Ci 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy z nami zaznaczając odpowiedni checkbox (pole wyboru), Twoja Opinia pojawi się w Serwisie po zakończonej pozytywnie premoderacji, nie później niż 5 dni od otrzymania przez nas Formularza Opinii. Jeżeli zdecydujesz się jednak zachować prawo do odstąpienia od umowy, Twoja Opinia pojawi się w Serwisie po 14 dniach od otrzymania przez nas Formularza Opinii, pod warunkiem pozytywnej weryfikacji.
Dostaniesz od nas powiadomienie na swój adres e-mail, jak tylko Twoja Opinia zostanie opublikowana.
Jeżeli dodałeś(aś) w Formularzu nr księgi wieczystej, Twoja Opinia zostanie oznaczona jako “Opinia Zweryfikowana”. Jeżeli nie - jako “Opinia Niezweryfikowana”.
Twoja opublikowana Opinia będzie dostępna dla wszystkich osób odwiedzających flatrater.pl. Nie będzie ona przez nas udostępniana w innych miejscach, a metadane Serwisu zawierają kod zabraniający kopiowania, pozyskiwania lub przetwarzania danych zawartych w Serwisie i wyłączających web scraping.
Pamiętaj jednak, że przechowywanie i udostępnianie treści (w tym Opinii) w Serwisie wiąże się z możliwością zindeksowania ich przez wyszukiwarki internetowe.
Jak możesz odpowiedzieć na Opinię jako wynajmujący?
Przy każdej Opinii umieściliśmy funkcjonalność “DODAJ KOMENTARZ”, która umożliwia skomentowanie Opinii przez właściciela mieszkania.
Jeżeli jesteś właścicielem mieszkania, którego Opinia dotyczy, i chcesz skomentować lub sprostować treść Opinii, wystarczy, że skorzystasz z formularza, który udostępniamy po kliknięciu opcji “DODAJ KOMENTARZ” pod każdą Opinią (Formularz Komentarza).
W Formularzu Komentarza musisz podać:
- swoje imię i nazwisko lub firmę,
- Twój adres e-mail
- treść Komentarza
Aby ograniczyć ryzyko dodawania Komentarzy niezgodnych z postanowieniami Regulaminu, wymagamy również, aby w Formularzu Komentarza wskazany został nr księgi wieczystej danego mieszkania. Nr księgi wieczystej nie będzie opublikowany w Serwisie. Wykorzystujemy ten nr tylko do weryfikacji, że Komentarz dotyczy właściwego mieszkania i że jesteś właścicielem tego mieszkania.
Przesłanie Komentarza wymaga też przejścia mechanizmu captcha, abyśmy mieli pewność, że nie jesteś robotem.
Komentarz może dotyczyć w szczególności niezgodności opisu mieszkania w Opinii ze stanem faktycznym, w tym jego lokalizacji czy wyposażenia wyposażenia zgodności z ogłoszeniem, ceny najmu, wad i zalet, a także wszelkich innych kwestii, o ile nie są one niezgodne z Regulaminem. Pamiętaj, że chociaż Komentarz jest Twoją subiektywną oceną Opinii, ponosisz odpowiedzialność za jego treść
Przesłanie Komentarza wymaga też przejścia mechanizmu captcha, abyśmy mieli pewność, że nie jesteś robotem.
Twój Komentarz pojawi się w Serwisie po tym, jak potwierdzisz chęć jego publikacji klikając w link aktywacyjny, jaki prześlemy na Twój adres e-mail podany w Formularzu Komentarza.
Z chwilą kliknięcia przez Ciebie w link potwierdzający, zawieramy z Tobą umowę na publikację Komentarza. Umowa ta ma charakter umowy zawieranej na odległość, o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
Termin publikacji Komentarza zależeć będzie od tego, jaką opcję publikacji wybierzesz przy jego wysyłce. Jeżeli zrezygnujesz z przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy z nami zaznaczając odpowiedni checkbox (pole wyboru), Twój Komentarz pojawi się w Serwisie po zakończonej pozytywnie pre moderacji, nie później niż 5 dni od otrzymania przez nas Formularza Komentarza. Jeżeli zdecydujesz się jednak zachować prawo do odstąpienia od umowy, Twój Komentarz pojawi się w Serwisie po 14 dniach od otrzymania przez nas Formularza Komentarza, pod warunkiem pozytywnej weryfikacji.
Dostaniesz od nas powiadomienie na swój adres e-mail, jak tylko Twój Komentarz zostanie opublikowany. Dodatkowo, informacja o publikacji Twojego komentarza zostanie przesłana do użytkownika, który opublikował komentowana przez Ciebie Opinię.
Twój opublikowany Komentarz będzie dostępny dla wszystkich osób odwiedzających flatrater.pl. Nie będzie ona przez nas udostępniany w innych miejscach, a metadane Serwisu zawierają kod zabraniający kopiowania, pozyskiwania lub przetwarzania danych zawartych w Serwisie i wyłączających web scraping.
Pamiętaj jednak, że przechowywanie i udostępnianie treści (w tym Komentarzy) w Serwisie wiąże się z możliwością zindeksowania ich przez wyszukiwarki internetowe.
Jeżeli dodanie Komentarza do Opinii jest w Twojej ocenie niewystarczające, zapoznaj się z informacjami zawartymi w sekcji Co możesz zrobić, gdy masz zastrzeżenia do sposobu funkcjonowania Serwisu lub się z nami nie zgadzasz?
Czy Opinie i Komentarze są moderowane przed publikacją?
Nie prowadzimy merytorycznej weryfikacji Opinii i Komentarzy, ponieważ nie zbieramy i nie przetwarzamy takich informacji o mieszkaniu, które taką weryfikację mogłyby umożliwiać.
Przed publikacją Opinii i Komentarzy staramy się moderować wstępnie, czy nie narusza one postanowień Regulaminu i praw innych osób.
Możesz naruszyć Regulamin, jeżeli:
- prześlesz Opinię na temat Twojego własnego mieszkania,
- prześlesz Opinię na temat mieszkania niewynajmowanego przez Ciebie,
- prześlesz Komentarz na temat mieszkania, którego nie jesteś właścicielem,
- prześlesz Opinię na temat lokalu wykorzystywanego do prowadzenia przez Ciebie lub inne osoby działalności gospodarczej,
- prześlesz wiele Opinii dotyczących tego samego mieszkania, np. po to, aby wpłynąć na ocenę tego mieszkania w Serwisie,
- w Formularzu Opinii albo Formularzu Komentarza podasz dane innej osoby,
- jeżeli w Formularzu Opinii albo Formularzu Komentarza wykorzystasz tymczasowy adres e-mail;
- prześlesz Opinię albo Komentarz niemajace związku z tematyką Serwisu, w szczególności jeżeli wykorzystasz mechanizm Opinii lub Komentarzy do reklamowania innych stron internetowych czy sklepów internetowych, do publikowania linków do niebezpiecznych stron (tzw. phishing), a także do rozpowszechniania treści o charakterze komercyjnym lub reklamowym;
- prześlesz Opinię lub Komentarz, które będą obraźliwa lub która w inny sposób naruszać będzie dobra osobiste innych osób (np. (innego) najemcy, właściciela mieszkania czy sąsiadów),
- prześlesz Opinię, która zawiera zdjęcia niezrobione przez Ciebie lub która w inny sposób narusza prawa autorskie, a także Opinię, która zawiera dane osobowe innych osób niż Ty. Pamiętaj, że dane osobowe to informacje, które mogą pozwolić na identyfikację konkretnej osoby, a nie tylko jej imię i nazwisko,
- prześlesz Opinię lub Komentarz, które zawierają treści, jakich nie wolno nam publikować (terroryzm, przestępstwa wobec dzieci, samobójstwa/samookaleczenia, oszustwa, plagiat, treści pornograficzne, spam, fake newsy, przemoc wobec ludzi lub zwierząt itd.),
- przy korzystaniu z Serwisu, przesyłaniu Opinii lub Komentarza korzystasz z automatycznych rozwiązań informatycznych typu boty czy skrypty.
W przypadku, w którym uznamy, że treść Twojej Opinii lub Komentarza nie jest zgodna z Regulaminem, poinformujemy Cię o tym przesyłając jednocześnie link, po kliknięciu w który będziesz mógł edytować swoją Opinię albo Komentarz i ponownie przesłać je do publikacji. Link zachowuje ważność przez 5 dni.
W przypadku, w którym często naruszasz postanowienia Regulaminu, możemy zablokować Ci możliwość publikowania Opinii lub Komentarzy. W takim przypadku ostrzeżemy Cię wcześniej o takiej możliwości (o ile tylko będzie to możliwe). Podejmując decyzję o zablokowaniu możliwości publikowania Opinii lub Komentarzy bierzemy pod uwagę m.in. ilość i rodzaj dokonanych przez Ciebie naruszeń Regulaminu oraz ich częstotliwość.
Jeżeli nie zgadzasz się z naszą decyzją, możesz złożyć reklamację. Szczegółowe informacje, jak to zrobić, znajdziesz w sekcji Co możesz zrobić, gdy masz zastrzeżenia do sposobu funkcjonowania Serwisu lub się z nami nie zgadzasz?
Jak możesz zrezygnować z publikacji Opinii lub Komentarza w Serwisie po ich wysłaniu za pośrednictwem Formularza?
Zgodnie z prawem, jeżeli jesteś konsumentem, masz prawo odstąpić od każdej umowy zawieranej na odległość (także od umowy, jaką zawieramy z Tobą na publikację Twojej Opinii lub Twojego Komentarza) w terminie 14 dni od jej zawarcia. Możesz to zrobić przesyłając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pisemnie lub mailowo. Dla ułatwienia przygotowaliśmy wzór odstąpienia, który możesz pobrać tutaj.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci jednak, jeżeli wyrazisz zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie.
Abyś nie musiał(a) czekać aż dwa tygodnie na publikację swojej Opinii lub Komentarza, zdecydowaliśmy się na maksymalne ułatwienie Ci wyrażenia tej zgody.
Jeżeli przed wysłaniem Formularza Opinii lub Formularza Komentarza zaznaczysz odpowiedni checkbox (pole wyboru), będzie to oznaczało, że chcesz wystawić swoją Opinię lub Komentarz od razu (tj. przed upływem ustawowego terminu (14 dni) do odstąpienia od umowy). Wyrazisz wtedy zgodę na opublikowanie Opinii lub Komentarza po kliknięciu przez Ciebie w link aktywacyjny, jaki otrzymasz na adres e-mail podany w formularzu. W sensie prawnym zrezygnujesz wtedy z przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy.
Potwierdzenie zawarcia umowy oraz potwierdzenie informacji o utracie prawa odstąpienia otrzymasz razem z linkiem aktywacyjnym.
Jeżeli po wysłaniu Formularza Opinii lub Formularza Komentarza zmienisz zdanie i nie będziesz chciał(a), aby Opinia czy Komentarz pojawiły się w Serwisie, wystarczy, że nie będziesz klikać w link aktywacyjny.
Jakie wymagania techniczne musi spełniać Twoje urządzenie?
Aby w pełni korzystać ze wszystkich funkcjonalności flatrater.pl, powinieneś posiadać urządzenie końcowe (np. laptop, tablet czy smartfon) z przeglądarką internetową oraz dostępem do Internetu, z włączoną obsługą JavaScript i cookies.
flatrater.pl działa najlepiej na przeglądarkach MS Edge, Firefox, Google Chrome lub Safari w aktualnej wersji. Jeżeli korzystasz z wtyczek blokujących skrypty, może zdarzyć się, że będą one negatywnie wpływać na Twoje doświadczenia związane z korzystaniem z flatrater.pl.
Do korzystania z niektórych funkcjonalności Serwisu, takich jak np. publikacja Opinii, Komentarza czy wysłanie zgłoszenia o nieprawidłowości, potrzebować będziesz dodatkowo aktywnego adresu e-mail (nie będącego tymczasowym albo anonimowym adresem e-mail).
Staramy się, żeby Serwis działał zawsze prawidłowo i bez zakłóceń. Może jednak zdarzyć się, że czasowo wyłączymy możliwość korzystania z flatrater.pl lub jego konkretnych podstron. Taka sytuacja może zdarzyć się, gdy przeprowadzamy planową konserwację techniczną lub aktualizację Serwisu, bądź gdy wdrażamy w nim nowe funkcje. Serwis może również nie być dostępny w wyniku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na jego bezpieczeństwo lub stabilność.
Pamiętaj, że korzystanie z Internetu w niektórych sytuacjach może wiązać się z takimi zagrożeniami jak: zainfekowanie wirusami czy oprogramowaniem typu spyware, atakami hackerskimi czy przełamaniem stosowanych przez Ciebie zabezpieczeń. Aby ograniczyć ryzyko wystąpienia takich sytuacji, zachęcamy Cię do regularnego aktualizowania Twojej przeglądarki, oprogramowania antywirusowego i firewalla oraz systemu operacyjnego Twojego urządzenia końcowego.
Jak możesz zgłosić treści, które uważasz za nielegalne lub niezgodne z Regulaminem?
Każdy użytkownik Serwisu może zgłosić, że opublikowana Opinia lub Komentarz są niezgodne z prawem lub Regulaminem, kontaktując się z nami:
- na e-mail na adres naszej poczty elektronicznej: kontakt@flatrater.pl
- za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego pod adresem: www.flatrater.pl/kontakt
Abyśmy mogli przeanalizować takie zgłoszenie, musimy od Ciebie otrzymać: (i) precyzyjną informację, jakiej treści (tj. jakiej konkretnej Opinii lub jakiego konkretnego Komentarza) dotyczy Twoje zgłoszenie, (ii) uzasadnienie zgłoszenia, tj. informację, z jakich powodów dokonujesz zgłoszenia (uzasadnienie), (iii) Twoje imię, nazwisko i adres (podanie tych danych nie jest jednak obowiązkowe, gdy zgłaszane są informacje związane z przestępstwem dotyczącym wykorzystywania seksualnego, pornografii dziecięcej i innymi podobnymi przestępstwami), (iv) potwierdzenie, że przekazywane informacje i zarzuty są prawidłowe i kompletne.
Jeżeli dokonując zgłoszenia podasz nam swoje dane kontaktowe, po otrzymaniu Twojego zgłoszenia prześlemy Ci potwierdzenie na Twój adres e-mail.
Przeanalizujemy Twoje zgłoszenie najszybciej, jak to będzie możliwe, a jeżeli podzielimy Twoje wątpliwości, podejmiemy odpowiednie działania. Jeżeli dysponujemy Twoimi danymi kontaktowymi, otrzymasz od nas dodatkowo informację o naszej decyzji.
Wierzymy, że nasz system zgłoszeń nie będzie nadużywany. Nie mamy jednak wpływu na wszystkich użytkowników Internetu. Dlatego też, jeżeli często i bezzasadnie dokonywać będziesz zgłoszeń Opinii lub Komentarzy, czasowo i po ostrzeżeniu (o ile tylko posiadamy Twoje dane kontaktowe), możemy zablokować Ci możliwość dokonywania zgłoszeń. Przy podejmowaniu decyzji o zablokowaniu możliwości dokonywania zgłoszeń bierzemy pod uwagę m.in. ilość i częstotliwość dokonywania przez Ciebie takich zgłoszeń, stosunek zgłoszeń bezzasadnych do całkowitej liczby zgłoszeń dokonanych przez Ciebie w analizowanym czasie, czy Twój zamiar (jeżeli możemy go ustalić).
W każdym przypadku, gdy nie zgadzasz się z naszą decyzją, możesz złożyć reklamację. Szczegółowe informacje, jak to zrobić, znajdziesz w sekcji Co możesz zrobić, gdy masz zastrzeżenia do sposobu funkcjonowania Serwisu lub się z nami nie zgadzasz?.
Jak działamy, gdy uznamy, że już opublikowane Opinie lub Komentarze naruszają Regulamin lub przepisy prawa?
W przypadku, gdy uznamy, że Twoja opublikowana już Opinia lub Komentarz naruszają nasz Regulamin lub przepisy prawa, możemy zablokować ich wyświetlanie w Serwisie. W każdym takim przypadku poinformujemy Cię o zablokowaniu widoczności Twojej Opinii lub Komentarza oraz przekażemy uzasadnienie naszej decyzji.
Jeżeli nie zgadzasz się z naszą oceną, możesz złożyć reklamację. Szczegółowe informacje, jak to zrobić, znajdziesz w sekcji Co możesz zrobić, gdy masz zastrzeżenia do sposobu funkcjonowania Serwisu lub się z nami nie zgadzasz?. Informacje o sposobie odwołania się od naszej decyzji znajdziesz również w e-mailu, w którym informujemy Cię o zablokowaniu widoczności Twojej Opinii lub Komentarza.
Dodatkowo, każdy użytkownik Internetu może zgłosić nam, że Twoja Opinia lub Komentarz narusza nasz Regulamin lub obowiązujące przepisy prawa. W każdej takiej sytuacji mamy obowiązek przeanalizować zgłoszenie i podjąć odpowiednie kroki. Informację o tym, jak działamy po otrzymaniu takiego zgłoszenia, znajdziesz w sekcji Jak możesz zgłosić treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem?.
Co możesz zrobić, gdy masz zastrzeżenia do sposobu funkcjonowania Serwisu lub się z nami nie zgadzasz?
Jeśli chcesz złożyć reklamację, możesz to zrobić na dwa sposoby:
- pisemnie, wysyłając list na adres: Community Crafts Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 43A / 37B, 01-001 Warszawa albo
- mailowo, wysyłając wiadomość na adres: biuro@flatrater.pl wpisując słowo „Reklamacja” w tytule wiadomości.
Aby Twoja reklamacja była kompletna, pamiętaj, by podać: opis problemu, który Cię dotyczy, datę, kiedy problem się pojawił, oraz Twoje imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny lub adres e-mail. Pamiętaj, że jeżeli nie podasz nam swoich danych kontaktowych, możemy pozostawić Twoją reklamację bez rozpoznania.
Twoją reklamację rozpatrzymy jak najszybciej, ale nie później niż 14 dni od jej otrzymania. Jeśli Twoje zgłoszenie wymaga dodatkowych informacji, poprosimy Cię o ich dosłanie.
Skorzystanie z prawa do wniesienia reklamacji nie wpływa na Twoje prawo do wszczęcia postępowania przed sądem.
Jeżeli jesteś konsumentem, możesz także skorzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej.
Jak chronimy nasze prawa autorskie?
Serwis, jak i każdy z jego elementów, w tym znaki towarowe, grafiki, teksty, fonty, bazy danych, oprogramowanie (w tym kod źródłowy), układ tych elementów względem siebie, stanowią przedmiot naszych praw autorskich, praw własności przemysłowej i praw do bazy danych. Z tego powodu są chronione przez obowiązujące przepisy prawa.
Ochronie prawnoautorskiej podlegać mogą również Opinie i Komentarze.
Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, modyfikowanie, rozpowszechnianie Serwisu lub któregokolwiek z jego elementów, w wersji oryginalnej lub zmodyfikowanej, poza celem, w jakim Serwis został przez nas udostępniony. W szczególności nie wyrażamy zgody na jego komercyjne wykorzystywanie i na pozyskiwanie z Serwisu danych dla potrzeb trenowania modeli sztucznej inteligencji.
Z czego utrzymujemy Serwis?
Koszty działania flatrater.pl pokrywamy z wpływów, jakie uzyskujemy z umożliwienia Google wyświetlania reklam w Serwisie. Dzięki temu możesz bezpłatnie korzystać z Serwisu.
Informację o tym, jak Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w związku z korzystaniem przez nas z narzędzia Google AdSense, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
O czym jeszcze musisz wiedzieć?
Wszelkie wiadomości, powiadomienia i informacje z Serwisu, jeżeli wyrazisz zgodę na ich otrzymywanie, będą wysyłane na Twój adres e-mail podany w Formularzu Opinii / Formularzu Komentarza.
Żaden z przepisów Regulaminu nie powinien być interpretowany w sposób, który ogranicza Twoje prawa jako konsumenta.
W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie obowiązują przepisy prawa polskiego. Jeśli jakieś postanowienie Regulaminu okaże się nieważne lub niewykonalne, nie wpłynie to na resztę postanowień. Regulamin będzie interpretowany zgodnie z prawem, tak jakby niewykonalne postanowienie nigdy nie istniało.
W razie jakichkolwiek sporów między Tobą a nami, będą one rozstrzygane przez odpowiednie sądy w Polsce.
Kiedy możemy zmienić Regulamin?
Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna w Serwisie, pod linkiem znajdującym się w stopce strony głównej, tj. www.flatrater.pl.
Możemy zmienić Regulamin w uzasadnionych przypadkach, tj. gdy:
- wprowadzimy nowe funkcjonalności Serwisu lub zmienimy dotychczasowe, w tym gdy wprowadzimy dodatkowe mechanizmy służące ochronie Twojej prywatności lub wdrożymy rozwiązania mające na celu poprawę bezpieczeństwa lub komfortu korzystania z Serwisu,
- zmienią się przepisy prawa, które mają zastosowanie do Serwisu i będą miały bezpośredni wpływ na treść Regulaminu,
- zauważymy konieczność wprowadzenia zmian redakcyjnych, np. doprecyzowania lub uproszczenia niektórych zapisów,
- zostaniemy zobowiązani przez uprawnione organy lub sądy do dokonania konkretnych zmian, które sprawiają, że konieczne będzie dostosowanie Regulaminu w konkretnym zakresie.
Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać nabytych uprawnień użytkowników Serwisu.
O zmianie Regulaminu poinformujemy Cię odpowiednim komunikatem na stronie głównej flatrater.pl.
Zmiany wchodzić będą w życie z dniem opublikowania w Serwisie nowej wersji Regulaminu, chyba że w komunikacie wskażemy inną datę. Jeżeli nie akceptujesz zmian, nie musisz dalej korzystać z Serwisu.
A co z RODO?
Jeżeli interesuje Cię, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe w związku z korzystaniem przez Ciebie z flatrater.pl, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.